Showing posts with label Telemovie Nama Aku Beng. Show all posts

Telemovie Nama Aku Beng

Baru je tamat telemovie di ASTRO CH 104, lakonan Zizan dan Izara Aisyah :)


Boleh tahan juga cerita ni, macam filem Hantu Kapcai juga.. Mengisahkan Zizan yang boleh nampak roh yang dipanggil "Beng". Beng tu meninggal sebelum sempat jumpa kekasih dia, dengan pertolongan Zizan, akhirnya Beng tahu bahawa Lisa (Izara Aisyah) cintakan dia... Syok tengok telemovie ni sebab Zizan cakap ganu kite! Hehehe... Paling kelakar part dia cakap.. 

"berani mu kaca girlpren aku, kalo kat teganu dulu, sape kaca girlpren aku kena ikat dengan lembu.."

Ahaks... Laju pulok si zizang ni bercakap! :p


p/s: deno sempat tengok separuh je sebab tengok Pencetus Ummah tadi, takpe nanti boleh tengok ulangan... hehe