Showing posts with label Wad. Show all posts

mASUk sPITAl

hye hye hye...
lama btol rasanya  xmelompat ke sini
sedangkan baru bpe hari
tu la penangan blog, kan....:)

hmmmm....
sy bukan apa
baru keluar wad :p
biasa la, hospital tu kan rumah no 2
bagi sahabat2 yg da kenal sy, tentu diaorg phm dgn sy......huhu
kalo dalam setahun xmasuk wad xsah, mesti ada jugak dua tiga kali

 boring btol la........
tp, ma kata ada baiknye jugak
"deno boleh rehat" tu la kata ma
masa duk hosp tu, muka pucat giler, macam mayat
sume patient kat dlm wad pun kata mcm tu
tp biasa la tu kalo da sakit kan, masa tu kite sakit sgt sampai xtahan sakitnya
lepas 2 ari baru la merah sikit mukaku yg bulat itu.....
hihihi.... bile da sihat, mula la sy tanya doktor, "bila sy boleh balik??"
doktor pun senyum jew..... da tau makna tu, kena tunggu sehari dua lagi..... 

haii....... memang rasa nak balik sangat T__T
ye la, pengalaman duk hosp 4bulan xblik tu
fobia betul la, sampaikan makanan hospital pun sekarang kalo bau jew pun nak muntah!!
YERK!!!!!! memualkan!
sepanjang kat hospital baru nie, turun la berat badan 2 kilo dari 31kg ke 29kg
hahaha, ada hikmah jugak ya masuk hospital nie
dapat jugak berat badan yg doktor pakar nefrologi sy tu nak!!

ok
da ngantuk la
tata titi tutu
(>_<)