Showing posts with label anak Patung Domo. Show all posts

Domokun!

            Domokun! Agak-agak anak patung domo tu apa ya... bila deno tengok2 bentuk segi empat warna coklat tu, macam biskut pun ada... ma deno slalu tanya apa domo tu sampai deno suka kat domo tu... dah la bentuk segi empat, mulut pulat terngangaaaa je... hihi :)

Entah la nape deno minat kat domo tuh... bila tengok terus terpikat! comel pulak tengok bentuknya yang segi empat sambil mulut ternganga tu... so cute! kakngah cakap tak comel tapi bagi deno comel! 

Baru nie pegi johor duk asyik citer pasal domo, last2 kaklong hadiahkan satu domokun untuk deno!!! Aaaaaaaa!!!! It's so fluffy and i gonna die!!(sila cakap gaya agnes dalam citer dispicable me)


 domo deno


~ Psst2, domokun!